Artworks Şahin Uçar's Artworks Ma’nâ ve Mazmûn MY POETRY books Dîvân şeydâ dîvânı’ndan bir gazel şiir cinlerin şarabıdır Şiir ve Ma’rifet “Şiir Hakikati Arama İşi” kasîde der tevhîd-i hazret-i bârî Selected Poetry MÂLİHULYÂ BİR ŞARKI OKU; GÖZLERİMİ AL SALÂ KELâM/ logos JANUS II KAR ÇİÇEĞİ AÇARKEN NEY DEM TUTUYOR YOL Gülün Sırrı/ Secret of the Rose MUVAŞŞAH: Endülüs’te bir zaman…o endülüs gazeli: Sonsuz hayât sonsuz ölüm Bâyezîd Makaamesi ZERVÂN (Sonsuz Zaman) SİS ALACAKARANLIKTA KIZILIRMAK ZAMÂNI quo vadis domino? nereye göz maskesi? DE RERUM NATURA Elegy , mersiye TRT1’de Şair-Yazar Şahin Uçar Proğramı Türkiye Edebiyatçılar ve Kültür Adamları Ansiklopedisindeki Biyografime Annex Şahin Uçar ile Sohbet, Akit TV A poetry reportage at kanal7 TV video+text 1994 deki TYB Fuzuli Sempozyumu’nda Şeyda Divanı Hakkında A Critical Evaluation of ART – Sanat Tenkidi Konferansı A Poetry Reportage, Kanal 7 TV video+text: VISUAL ARTS: CALLIGRAPHY & DESIGNS Architectural Designs by Şahin Uçar TV Reportage About My Kûfî Calligraphy hat sanatı hakkında fatiha kompozisyonu fatiha suresinin kompozisyon ve tashih safhaları kûfî besmele kompozisyonu Muhammed allah, muhammed and four caliph some art works şahin uçar’ın eserlerinden seçmeler el-mülkü lillah Geometrik kufi ile lâilâheillallah kufi yazıyla “Edeb Yâ Hû” Prof. Dr. Şahin Uçar ve Eserleri röportaj: kufi yazıda önemli olan kompozisyondur röportaj: hat sanatı türkiye’de garip kaldı Hezarfen, Şeydâ, Çelebi MUSIC TV24 a music reportage Yılmaz öztuna’nın musiki ansiklopedisinde Şahin Uçar Maddesi ve Bestelerinin Notaları 20. Yüzyılda Sivas’ta Klâsik Türk Mûsikîsi Kitabında Şahin Uçar biyografisi eviç şarkı:çal söyle gönül nağmelerin mest-i müdâm et bestenigar yürük semai, gülüm şöyle gülüm böyle şeyda divanı’ndaki bir güfte için bestenigar ilahi ve zavil ilahi, denizin rüyası Kânî Karaca ve Geçmiş Zamanlar Türk Musikisi Ansiklopedisi Hakkında Musikişinas Sahin Uçar biyografisi Mûsiqîmizin Bugünkü Hâli Music Compositions song compositions for my children Endülüs Gazeli: MUVAŞŞAH The scientific specialist who knew ‘more and more about less and less’ and the philosophical speculator who knew ‘less and less about more and more’.